چشم مخصوص تماشاست اگر بگذارند

چشم مخصوص تماشاست اگر بگذارند

 وتماشای تو زیباست اگر بگذارند

من از اظهار نظرهای دلم فهمیدم

عشق هم صاحب فتواست اگر بگذارند

دل درنایی من اینهمه بیهوده مگرد

خانه دوست همین جاست اگر بگذارند

سند عقل مشاع است اگر بگذارند

عشق  اما فقط از ماست اگر بگذارند

غضب الوده نگاهم مکنید ای مردم

دل من مال شماهاست اگر بگذارند



نظرات شما عزیزان:

علی موسوی زاده
ساعت12:15---27 ارديبهشت 1393
سلام خدمت شما دوست عزیزم. جناب من یه چندتا سوال در مورد سطح علمی دانشکده شما دارم و البته مقایسه با دانشکده تربیت بدنی دانشگاه الزهرا. اگه لطف کنی و شماره تلفن بدی که من تماس بگیرم (شماره من: 09365517797) عالیه اگرنه که بی زحمت ایمیل بزنی و بگی خیلی خوبه. اینکه سطح علمی و پژوهشی دانشکده و اساتید چطوره و اینکه بچه های ارشد برا دکترا چقدر شانس بیشتری دارن که تو همون دانشگاه قبول بشن. فردا انتخاب رشته تموم میشه و من خیلی به تجربه شما نیاز دارم. با تشکر از شما

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1393 ا 22:49 نويسنده : ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.